At Nalı Böbrek Nedir

At nalı böbrek böbreklerde görülen birleşme sonrasında yaşanan bir rahatsızlıktır. Anatomik bir rahatsızlık olan bu böbrek hastalığı ultrasonda kısa

Balanit Nedir?

Balanit hastalığı erkek hastalığı olarak bilinmektedir. Bu hastalık günümüz şartlarında her 20 erkekten birinde mutlaka görülmektedir.

Böbrek Hastalıkları

Böbrekler yavaş yavaş işlevini kaybetmeye başladığında artık böbrek hastalıkları olasılığı da artmaktadır. Fakat bu süreç uzun ve yavaş bir

Böbrek Kanseri Nedir?

Böbreklerden kökünü alan birçok kanser tipi yer almaktadır. Erişkin bireylerde görülen kanser tipi böbrek hücreli kanser olduğu bilinmektedir.

Böbrek Kistleri

Böbrek kistleri doğuştan itibaren olabilir. Belirtileri çocuk yaşlarda gözlemlenebilir. Klinik olarak erişkin yaşlarda gözlemlenen bu hastalıklar

Böbrek Taşı

Böbrekler vücudun en yararlı organlarından bir tanesidir. Sol ve sağ olmak üzere vücutta iki adet böbrek bulunur.

Böbrek Yetmezliği

Böbrek yetmezliği hastalığı genel olarak böbrekler işlevini yitirmesi sonucu ortaya çıkmaktadır. Böbreklerin işlevini kaybetmesi durumu 3 aydan uzun bir

Cinsel Organ Siğilleri

Cinsel organ siğilleri büyük oranda zorluk yaşatan hastalık türüdür. Bu hastalık neredeyse kadınlarda rahim ağzı kanserine sebep olacak

Cinsel Organda Yara

Günümüz şartlarında cinsel organlarda yaralarda son zamanlarda çok daha fazla artış gözlenmektedir. Bu yaraların sebepleri genel olarak cinsel yollarla

Epididimit Nedir?

Bu iltihaplanma erkeklerde görülmektedir. Bu hastalığında neden olduğu bakteriler bulunmaktadır. Genel olarak iltihaplanmalar bakterilerin

Erkekte Kısırlık

Erkeklerde kısırlığın nedenleri sperm üretimine ait ve ya spermin dışarı verilmesine ait nedenler gibi düşünülebilmektedir.

Frengi Nedir?

Halk arasında Frenklerin hastalığı olarak bilinen bu hastalık türü cinsel yolla bulaşan bir hastalıktır. Kronik bir enfeksiyon olarak da kabul edilmiştir.

Gece İdrar Kaçırma

İdrar kaçırma hastalığının sebeplerini çok geniş bir çerçevede ele alabiliriz. Bu hastalığı oluşturan birçok neden bulunmaktadır.

Gece İşemesi

Günümüz yaşantı şartlarına göre sıklıkla gözlemlenen olaylardan birisi de gece işemesi olayıdır. Bu olay halk arasında gece işemesi

Genitoüriner Travma

Genitoüriner travmalar %80 olarak hasta künt travmasına bağlı olarak yaşanan sorunlardan kaynaklı bu hastalığı yaşayabilir.

Gonore Bel soğukluğu

Halk dilinde bilinen ve cinsel yollarla bulaşan bir hastalık türüdür. Erkeklerde idrar kanalı iltihabı sonucunda kadınlarda ise rahim ağzı

Hidrosel

Testislerde sıvı birikmesi hastalığı testisleri saran zarların içinde bulunan sıvı birikiminden dolayı oluşan ve bu iki torbanın

İdrar Yolu Enfeksiyonları

İdrar yolu enfeksiyonları genel olarak her insanın yakalanma olasılığı en yüksek hastalıklardan biridir. Bu hastalık

İnfertilite

İnfertilite bir yıllık düzenli ilişkiye rağmen, gebelik oluşmaması durumudur. Gebeliğin oluşabilmesi için erkeğin yeterli sayı

İnmemiş Testis Nedir?

İnmemiş testis erkek çocuklarında en sık karşılaşılan problemlerden bir tanesi olarak bilinmektedir. Erkek bebekler doğduğunda

Kadınlarda İYE

İdrar yollarının iltihaplanması olarak bilinen sistit, idrar yollarının ve üreme sisteminin en sık görülen hastalıklarından biri olarak bilinir.

Kronik Üretrit

Kişilerin idrar yollarında meydana gelen tahriş olma durumu ya da enfeksiyon oluşumu olarak karşınıza çıkan bir hastalıktır.

LGV Nedir?

Aslen Lenfogranuloma Venereum lenf yollarının bir hastalığı olmak ile beraber cinsel yolla bulaşan bir çeşit hastalıktır.

Mesane Hassasiyeti

Mesane hassasiyeti günlük hayatta en çok karşılaşılan hasatlık türüdür. Bu hastalık bir anda gelen ve sık bir şekilde yaşanan

Mesane Hastalıkları

Mesane diğer bir deyimle idrar kesesinin görevi, vücutta oluşan idrarı depolamak ve daha sonrasında, uygun bir zamanda bu depolanmış olan idrarı boşaltmaktır.

Mesane Kanseri

Mesane kanseri erkeklerde daha çok görülen bir hastalıktır. Prostat kanseri kadar sık olmasa da üçüncü ya da dördüncü sırada gözüken kanser türüdür.

Testis İltihabı

Testis iltihabı diğer adıyla orşit, testisin bakteriyel ya da viral sebeplerle enfeksiyon oluşması halidir. Testis iltihabı en çok sebepleri arasında idrar

Prostat Hastalıkları

Sizlere bu konuda bilgi verirken, prostat nedir konusundan başlayalım. Prostat, aslında hayati bir organ değildir ve sadece erkeklerde bulunur.

Prostat İltihabı

Prostat iltihabı, prostatın büyümesi için yaş sınırı olarak 40-45 gibi yaşlar söylenilebilmektedir ancak, iltihabı için herhangi bir yaş sınırı bulunmamaktadır.

Böbrek Enfeksiyonu

Pyelonefrit aynı zamanda böbrek enfeksiyonu olarak bilinir. Bu bir bakteriyel rahatsızlıktır. Böbrek üzerinde oluşan iltihaplar genel olarak kan ile ulaşım sağlar

Sistit Nedir?

Mikrobik durumlardan dolayı meydana gelen sistit, aynı zamanda hem tahriş durumlarından ötürü hem de zedelenme durumlarından ötürü oluşabiliyor.

Skrotumda Kitle

Skrotumda birbirinden farklı kitleler oluşabiliyor ve bunların da birçok farklı nedeni olabiliyor. Tümöler, kistler ya da iltihaplar her zaman sorun yaşayabiliyor.

Testis Hastalıkları

Birbirinden farklı testis hastalığı söz konusudur. Bu hastalıklar hakkında bilgi edinmek ve bir üroloji uzmanından yardım almak önemli bir konudur.

Testis Kanseri

Testislerin yapısına bakıldığında yumurtamsı bir yapı karşınıza çıkar. Hem biraz serttir hem de süngerimsi bir yapısı bulunur. Üst ve dış bölümünde

Testis Torsiyonu

Testisler sperm kanallarının üzerinde asılı bir vaziyette bulunur. Bu kanallar üzerinden ise testisler beslenecektir. Yani bu kan damarları testisler için oldukça önemlidir.

Skrotumda Kitle

Üretra Daralması

Üretra idrar kanalı olarak da tabir edilen bir bölümdür. Buradaki daralmalar insan bünyesinde belirli etkilere sahiptir ve burada tedavi olunması çok önemlidir.

Üretra İltihabı

İdrar yollarında herhangi bir tahriş olması ya da enfeksiyon riski taşıması sizlere büyük ölçüde bir rahatsızlık verecektir. Bu aşamada rahatsız eden ve ağrılı olan bir hastalıktır.